sabineinaustralie.reismee.nl

Cya soon!

Hi guys!

Even een kort berichtje. Aanstaande maandag verlaat ik het huis van Elly voor drie volle weken, dus dan horen jullie (tijdelijk) niets meer van me! (hm, niet veel verandering wat dat betreftdus... ).

Hier wordt het nuwarmer en warmer (soms tot over de 30 graden), heel fijn om in te werken.. Gelukkig is er ook nog genoeg tijd om tussendoor even langs het strand of het zwembad te gaan, dus klagen doe ik echt niet! Gek genoeg hebben we pasafgelopen weekvoor het eerst officieel in zee gezwommen. Cool! Golven zijn best hoog..!..(hoger dan in de Noordzee haha - niet dat ik daar vaak zwom..).
Op een zondageen (paar..?) weekend(en) geleden hebben Elly en ik samen een waterval en natuurlijke brug bezocht in Springbrook. Wauw! Dankzij een aantal regenbuien was het ook weer mooi groen, fris en eh.. waterig.
Nou, aangezien zondag mijn enige vrije dag was (voor een tijdje) heb ik niet veel te vertellen.. ritme van de dag: vroeg uit bed, ontbijten, hop naar werk, terug naar huis, beetje aanrommelen met van alles en nog wat, of eigenlijk vooral niks, avondeten, nog wat aanrommelen en naar bedje toe.
Hoe gaat het met jullie?!

Deze weekeen paar dagen gelogeerd bij Hope om voorbereidingen te treffen voor de reis, wat erg gezellig was. We hebben langs het strand gelopen en een paar uur in een cafetje gezeten met een grote kaart voor onze neus om de route uit te stippelen. (Gelukkig toch, want het was niet zeker wanneer en of het eigenlijk wel door zou gaan). Plan was om de Great Ocean Road te doen bij Melbourne (in plaats van de schoolies week - de week waarin alle eindexamenkandidaten feesten datde 12 jaar hardstuderenvoorbij zijn) maar aangezien we maar 10 dagen hebben lukt dat niet.. (tenzij we hele dagen rijden en niks zien, dan paar dagen langs de kust en weer snel terug.. maar dat is niks).Daarna terug naar het huis en heel wat uren achter de laptops doorgebracht.. Donderdag 19 november was een historische dag voor veel Twilight-fans, want het was de dag van de premiere van de tweede film New Moon. En wij hebben hem gezien! (net als miljoenen anderen..) Om eerlijk te zijn had ik me nog nooit echt verdiept in het verhaal, maar ik moet toegeven (Fieke en Jenneke)dat het echterg goed (speciaal, uniek, briljant, vetcoolgaaf) is.
Anyway, het gaat nu als volgt: maandag tot vrijdag op surfkamp naar Sydney (had ik dat al gezegd?), dan van vrijdag tot donderdag blijf ik in Sydney zelf en op 3 december komen Alix en Hope me oppikken voor de roadtrip (langs de kust all the way down to Bega - schijnbaar net zo mooi als de Great Ocean Road? - dan door het binnenland langs de Dubbo Zoo en kennissen van Hope terug naar de Gold Coast).

Terug zijn we waarschijnlijk weer op 12 december, dus ergens na die tijd komen de foto's wel haha! Ik mag (yeey) weer terugkomen bij de bakker. Kerst komt ook steeds dichterbij, overal hangen hier de versieringen al, kerstspullen zijn al sinds september in de winkels te koop.. Willen jullie de groetjes aan Sinterklaas doen van mij? Zeg maar dat ik hem wel mis...

Veel liefs,
Sabine

Reacties

Reacties

Dennis

Heey Sabine!

fijn om te lezen dat t nog steeds goed met je gaat:)
Tja, toch jammer dat je geen cadeautjes krijgt van Sinterklaas hea?:P of zou ie speciaal voor jou even naar Australië komen?
Ben een beetje moe, dus heb niet veel inspiratie voor een heel verhaal:p Hier gaat t verder ook heel goed, de opleiding loopt lekker(eerste tentamenweek op 1 na alles gehaald:D)

Nou.. veel plezier de komende weken! wordt vast er mooi:)

Liefs,
Dennis

Fieke

Hej Sabje! :D

Fijn om te horen dat alles nog steeds goed met je gaat! Ik hoor al dat jij het gewoon net zo druk als ons allemaal hebt, met werk en ook leuke dingen doen natuurlijk.

De trip die je gaat maken klinkt in ieder geval super gaaf! Ik ben nu al benieuwd naar je verhalen en alle foto's! Heel veel plezier in ieder geval!

Ohh en jij hebt New Moon al gezien! Nou ben ik jaloers.... :P Zie je wel dat we gewoon gelijk hadden? :P Het is gewoon awesome!

En wat een weer heb je daar... Hier is het op het moment gelukkig ook niet echt koud (gisteren zelfs 17 graden), maar 30 graden klinkt toch nog stukken beter.

Hier gaat alles goed! Altijd weer druk, ook nu met het leren voor de volgende tentamens.
Tot spreeks (ik stuur je zo snel mogelijk weer een mail) en geniet van je trip!

Dikke kus,
Fieke

marianne

Lieve Sabine,

O, o meis...ik zie je nog het ziekenhuis binnenkomen als heeeel klein mopje toen ik net bevallen was van Luuk...ik bedoel maar...en nu zit je daar en heb je al van alles gezien en ga je nog van alles doen en geniet je ontzettend van werk en omgeving en nieuwe mensen om je heen en zon, water, vrije tijd, familie enz.enz. Blijf lekker genieten!!! Heel veel plezier!!!

Dikke kus van je tantetje

Diede

Hee Sabine,
klinkt weer echt super wat je daar allemaal doet! Is het niet heel raar, 30 graden met kerst? :P
Veel succes met je surfkamp, breek geen been:P
Maar veel plezier nog!

Bernadette

Heej sabine,
Wat een leuk verhaal toch weer.
Hier is het koud het waait heel hard en het regent af en toe..
Als ik niet hoefde te werken dan kwam ik graag naar je toe. Veel plezier en tot je volgende verhaal!
Xx

Lizette

Hee Sabine!

Wat leuk om al jouw avonturen te lezen, zeg! Het lijkt mij ontzettend spannend om zo naar Australië te gaan.. Maar het lijkt me ook ontzettend leuk!

Ik wens je nog heel erg veel plezier daar en ik zal je site in de gaten houden voor verdere verhalen!

Geniet ervan!

liefs!!

Elsemiek

Hee Sabine!

Hoe is het daar in het waarschijnlijk zonnige Australië? Echt leuk om je verhalen te lezen! Echt heel gaaf dat je daar zoveel leuke dingen doet! Weet je al wanneer je terug komt? of plak je er gewoon nog een jaar bij aan?
Hier sneeuwt het nu, er ligt al wel een pak van 20 cm! Jammer dat jij dat nu niet kan meemaken! ga jij maar lekker bakken aan het strand! :P

Heel veel plezier nog daar!

Groetjes Elsemiek

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!