sabineinaustralie.reismee.nl

Weltrusten!

Het is niet te geloven, maar.. het is12 september 2009! Vandaag over krap 5 uur moet ik mijn bed alweer verlaten om in de auto te stappen en op weg te gaan naar Schiphol. Het is wellichtde laatste keer ooit dat ik in deze kamer slaap, dus dit wordt een memorabel nachtje - hoewel, waarschijnlijk zal ik er niet heel lang om wakker liggen. Niet omdat het me niks kan schelen hoor, maar ik slaap gewoon snel...
Vandaag gaan we dus. De koffers zijn gepakt endankzijeen laatste restje blauwe verf(denk aanmijn fiets) kan ik nu overal zonder moeite mijn koffer uit de massapikken.Verder is ook de rest van het lijstje eindelijk afgewerkt (jaja, tien minuten geleden het laatste streepje afgevinkt en het blaadje weggegooid). Zoals Spongebob hetzo goed kan zeggen: ben er klaar voor, ben er klaar voor, ben er klaar voor!!

Iedereen heel erg bedankt voor alle leuke berichtjes en wensen en zelfs cadeautjes (had echt niet gehoeven!)! Heel erg veel plezier in alles wat je gaat doen, het zou leuk zijn als je af en toe even laat horen hoe het is. Spreek jullie snel!
liefs, Sabine

Reacties

Reacties

Dennis

Heey!
Heel veel plezier en succes in Australië en we spreken elkaar vast snel weer;)

Wietske

Ik had je van te voren nog willen krabbelen toen ik hoorde (van melissa) dat je over een week al weg ging (dat was dus vorige week XD) daar is helaas niets van gekomen.. dus dan maar even zo!

VEEL PLEZIER IN AUSTRALIE!! omg ik ben zo jaloers op je!! Have Fun!!

Lianne

HEEEELVEEEELPLEZIIIEEEEER !!!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!