sabineinaustralie.reismee.nl

De voorbereidingen - nog een paar weken te gaan!

Hallo iedereen!

Dit wordt het eerste echte reisverhaal dat je van me leest.Dat eerste verhaaltje dat er staatkomt namelijk niet van mijn hand, ikhoop wel dat jullie datdoor hadden.. (zo handig ben ik niet met linkjes plakken haha). Hoewel reisverhaal hierwaarschijnlijk ook niet de juiste benaming is, want op dit moment zitik nog steeds in mijnoude vertrouwde huisje in Raalte en dus duidelijk niet heel erg ver ben gekomen..Tot nu toe tenminste! Het duurt namelijk nog maar een paar weekjes en dan sta ik echt op Schiphol, afscheid te nemen van familie hier en mijn beste vriendinnen en dan klaar om met oma het vliegtuig in te stappen. Dodelijk eng, zo'n reis om de wereld, dacht het niet dat ik dat alleen ga doen haha.Echt, ben vaak genoeg in de verkeerde trein gestapt.. Stel je voor, sta ik straks ineens in Sydney, Canada! (bestaat echt!Zijn al drie keer eerder mensen gestrand die dachten dat ze de andere kant op gingen..)Gelukkig vind oma het niet erg om mee te gaan, het is tenslotte haar zus waar we de eerste tijd bij zullen blijven.

De voorbereidingen zijn soepel gegaan, hoewel ik nog steeds bang ben dat ik wat vergeet. Zoals vorige week, toen kwamen we er net achter kwamen datwe een annuleringsverzekering vergeten waren haha. Gelukkig is er niks gebeurd en het is nog voordeliger uitgepakt ook! Het ticket is geregeld via een reisbureau en het visum via internet, zonder problemen gelukkig.
We maken voordat we in Australië landen eerst een stop-overin Hong Kong van een paar dagen. Nu hoeven we alleen nog maar te zorgen dat we niet ziek worden, want dan is de kans groot dat we acht dagen in quarantaine zitten..Een aspirine een paar uur voor aankomst moet elke temperatuursverhoging tegengaan, hopen dat het werkt!

Als iemand merkt dat ik wat vergeten ben, meld het me! Alvast bedankt!
Zie jullie hopelijk snel nog! (5 september?)
xx

Sabine

Reacties

Reacties

Bernadette

Heej Sabine,
Zag via je hyves deze site ;)
Leuk dat je bij gaat houden hoe je reis verloopt. Ga ik zeker nog een aantal keer naar kijken. Ik denk niet dat ik er 5 september bij ben. ga naar de wedstrijd nederland - japan. Is `s middags al maar weet niet hoe het allemaal gaat verlopen. HOpelijk zie ik je nog in levende lijve voordat je vertrekt maar anders via deze weg veel plezier en geniet ervan!!

Xx

anita

hoi sabine,

Ook ik wil je nog even een goede reis en heel veel plezier wensen, ga je reisverslag zeker in de gaten houden! geniet er lekker van ......

Linda

Hey Sabine,

Ik heb je site gevonden! Ook via hyves haha. Leuk gehad zaterdag? De verjaardag liep nogal uit, dus ik kon helaas niet meer komen... Ik denk dat ik je voor zaterdag niet meer zie, dus nogmaals heel veel plezier daar!
Ik ga je zeker volgen :)

xx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!